گرامر را آسان بیاموز!

آموزش دروس گرامری زبان انگلیسی به بیانی ساده و شفاف و روش هایی نوین

گرامر را آسان بیاموز!

آموزش دروس گرامری زبان انگلیسی به بیانی ساده و شفاف و روش هایی نوین

آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط علیرضا صادقیان. دروس گرامری در این وبلاگ به صورت روان و قابل فهم همراه با تصویر فیلم و موزیک آموزش داده می شود.
*ترجمه روان و سلیس متون تخصصی و عمومی با بهترین کیفیت
*آموزش خصوصی زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی در اصفهان
*آموزش خصوصی آمادگی کنکور در اصفهان
+شماره تماس: 09137901691

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۴، ۱۷:۲۶ - مهدی ابوفاطمه
    ممنون
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۳:۵۳ - زائر اربعین.... ع.پ.ا
    ممنون

با سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی

 

در ابتدا عذرخواهی کنم از دوستانی که نسبت به پست قبلی کمی ناراحت شده بودند. خدمتشون عرض کنم که تصویر جایگزین شد. به هرحال سلیقه ی همه ی مخاطبا برا بنده مهمه ♥

موزیک امشب یه موزیک فوق العاده زیبا برگرفته از فیلم تایتانیک هست به خوانندگی خانم سلن دیون.

از معروف ترین موزیک های دنبا هست و فکر میکنم میلیون ها شنونده داشته.

با تشکر از

http://www.begimano.blogsky.com

همراه با متن و ترجمه می تونید در ادامه مطلب گوش بدید

 

 


دریافت
 

 

every night in my dreams I see you I feel you

that is how I know you go on

far across the distance and spaces between us

you have come to show you go on

قلب من برای تو می تپد

هر شب در رویاهایم تو را می بینم و احساس ات می کنم

و احساس می کنم تو هم همین احساس را داری

دوری، فاصله و فضا بین ماست

و تو این را نشان دادی و ثابت کردی

 

Near , far , wherever you are

I believe that the heart does go on

once more you open the door

and you are here in my heart

and my heart will go on and on

نزدیک، دور، هر جایی که هستی

و من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد

یک باره دیگر در را باز کن

و دوباره در قلب من باش

و قلب من به هیجان خواهد آمد و خوشحال خواهد شد

 

love can touch us one time

and last for a lifetime

and never let go till we are gone

loved was when I loved you

one true time I hold you

in my life we will always go on

ما می توانیم یک باره دیگر عاشق باشیم

و این عشق می تواند برای همیشه باشد

و تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد

عشق زمانی بود که من تو را دوست داشتم

دوران صداقت، و من تو را داشتم

در زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید

 

near far wherever you are

I believe that the heart does go on

once more you open the door

and you are here in my heart

and my heart will go on and on

نزدیک، دور، هرجایی که هستی

من باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید

یک باره دیگر در را باز کن

و تو در قلب من هستی

و من از ته قلب خوشحال خواهم شد

 

you are here there is nothing I fear

And I know that my heart will go on

we will stay forever this way

you are safe in my heart

And my heart will go on and on

تو اینجا هستی، و من هیچ ترسی ندارم

می دانم قلبم برای این خواهد تپید

ما برای همیشه باهم خواهیم بود

تو در قلب من در پناه خواهی بود

و قلب من برای تو خواهد تپید

و خواهد تپید…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی