گرامر را آسان بیاموز!

آموزش دروس گرامری زبان انگلیسی به بیانی ساده و شفاف و روش هایی نوین

گرامر را آسان بیاموز!

آموزش دروس گرامری زبان انگلیسی به بیانی ساده و شفاف و روش هایی نوین

آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط علیرضا صادقیان. دروس گرامری در این وبلاگ به صورت روان و قابل فهم همراه با تصویر فیلم و موزیک آموزش داده می شود.
*ترجمه روان و سلیس متون تخصصی و عمومی با بهترین کیفیت
*آموزش خصوصی زبان انگلیسی در مقطع متوسطه اول و دوم و پیش دانشگاهی در اصفهان
*آموزش خصوصی آمادگی کنکور در اصفهان
+شماره تماس: 09137901691

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۴، ۱۷:۲۶ - مهدی ابوفاطمه
    ممنون
  • ۵ اسفند ۹۴، ۱۳:۵۳ - زائر اربعین.... ع.پ.ا
    ممنون

 

🌹موزیک زیبا و شنیدنی Adele با نام "عشق در تاریکی" همراه با ترجمه تقدیم به دوستان عزیزم🌹

برین لطفا ادامه مطلب

 

راسی به کانال چِلِقرامی من نمیای؟
 

 

 


دریافت


متن آهنگ ادل به نام "عشق در تاریکی" به همراه ترجمه و موزیک
Take your eyes off me so I can leave
نگاهت را از من بردار تا بتوانم ترکت کنم
I'm far too ashamed to do it with you watching me
خجالت می کشم که وقتی به من نگاه میکنی این کارو کنم
This is never ending, we have been here before
ما قبلا هم اینجا بوده ایم و این داستان هیچوقت تمام نمی شود
But I can't stay this time cause I don't love you anymore
اما اینبار نمیتوانم بمانم چرا که دیگر تورا دوست ندارم
Please stay where you are
Don't come any closer
همانجایی که هستی بایست و نزدیکتر نیا
Don't try to change my mind
I'm being cruel to be kind
سعی نکن تصمیم مرا عوض کنی
نامهربانی هایم برای این است که مهربان باشم.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
I can't love you in the dark
It feels like we're oceans apart
There is so much space between us
Maybe we're already defeated
Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah everything changed me

نمیتوانم تو را در تاریکی دوست داشته باشم. حس میکنم که بسیار از هم دوریم. فاصله ی بین ما بسیار بسیار زیاد است و ظاهرا به پایان راه رسیده ایم. آه. بله همه چیز مرا تغییر داد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
✅You have given me something that I can't live without
تو به من چیزی دادی که بدون آن نمیتوانم زندگی کنم
You mustn't underestimate that when you are in doubt
نباید شک هایت را دست کم بگیری
But I don't want to carry on like everything is fine
ولی نمیتوانم طوری وانمود کنم که همه چیز خوب است
The longer we ignore it all the more that we will fight
اگر توجهی به آن نکنیم بین ما کشمکش خواهد شد
Please don't fall apart
لطفا از هم نپاش
I can't face your breaking heart
نمی توانم قلب شکسته ی تورا ببینم.
I'm trying to be brave
میخواهم شجاع باشم
Stop asking me to stay
از من نخواه که بمانم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
I can't love you in the dark
It feels like we're oceans apart
There is so much space between us
Maybe we're already defeated
Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah everything changed me

نمیتوانم تو را در تاریکی دوست داشته باشم. حس میکنم که بسیار از هم دوریم. فاصله ی بین ما بسیار بسیار زیاد است و ظاهرا به پایان راه رسیده ایم. آه. بله همه چیز مرا تغییر داد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
We're not the only ones
فقط ما نیستیم که اینگونه ایم
I don't regret a thing
از هیچ چیز پشیمان نیستم
Every word I've said
هر حرفی که با تو گفتم
You know I'll always mean
میدانستی که منظورم چیست
It is the world to me
That you are in my life
بودن تو در زندگی من یک دنیا ارزش دارد
But I want to live
And not just survive
اما نمیخواهم تنها زنده بمانم. بلکه میخواهم زندگی کنم.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
That's why I can't love you in the dark
به خاطر این است که نمیتوانم تو را در تاریکی دوست داشته باشم
It feels like we're oceans apart
گویی ما اقیانوس ها فاصله داریم
There is so much space between us
و فاصله ی بسیاری بین ماست.
Maybe we're already defeated
شاید قبلا شکست خورده ایم
Ah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah-yeah everything changed me
And I-I-I-I-I don't think you can save me
آری من تغییر کرده ام و فکر نمیکنم که تو بتوانی مرا نجات دهی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

نظرات (۲)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • دم شما گرم :)
    پاسخ:
    قابل نداشت :)))
    اینقـدر  adele رو دوس دارم
    که این البومش رو با کیفیت  flac  گرفتم :)
    خیلـی جوابه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی